CONDICIONS GENERALS DE LA TARGETA CLIENT
OCINE FIDELITY
La targeta OCINE Fidelity és un programa de punts, creat per OCI&CINE SL (OCINE) per als seus clients i premiar la seva fidelitat i confiança. Els punts seran intercanviats per regals i serveis que OCINE posarà a la disposició dels seus clients. La inscripció en el programa de OCINE és gratuïta. La targeta OCINE Fidelity no és un mitjà de pagament.
1. Sol·licitud de la targeta OCINE Fidelity d’OCINE
- Poden sol·licitar la targeta OCINE Fidelity totes les persones físiques majors de 18 anys a través de la web del seu cinema habitual, (en aquest cas, ocinepremiumlleida.es, en l'apartat ‘Alta Fidelity des del menú principal), o bé en les taquilles del cinema. Els menors han de fer la sol·licitud amb l'autorització del tutor del menor en les taquilles del cinema.
- La sol·licitud de la targeta OCINE Fidelity no té cost, atès que només s'expedeix en format digital, sent l'única manera d'obtenir-la a través de la web del teu cinema, accedint a la teva àrea personal i descarregant-la o a través de l'APP mòbil, on pots disposar de la targeta amb la màxima rapidesa i sense necessitat de descarregar-la en el teu dispositiu.
- Per a sol·licitar la targeta OCINE Fidelity s'ha de completar el formulari de sol·licitud que hi ha en la web del cinema habilitat per a tal fi, o bé al cinema, en l'horari comercial, per a donar d'alta la targeta OCINE Fidelity.
- Per a participar en el programa és estrictament necessari que les dades personals facilitades siguin correctes, reservant-se l'empresa el dret a cancel·lar la targeta d'aquells titulars que hagin proporcionat dades falses o errònies.
- Cada client podrà disposar d'una sola targeta OCINE Fidelity, la qual serà personal i intransferible; pel que OCINE podrà sol·licitar, en qualsevol moment i quan consideri oportú, la presentació del DNI, NIE o passaport del Titular.
- Cada usuari amb targeta OCINE Fidelity obtindrà una targeta amb el codi que li identifica i li faculta per a beneficiar-se dels avantatges del programa, assignant-li un compte de punts on quedaran registrats els moviments d'obtenció, acumulació, caducitat i redempció d'aquests. OCINE es reserva el dret a retirar la Targeta en cas de detectar que la persona que la presenta no sigui el titular d'aquesta. L'usuari podrà consultar les dades del seu compte a través de la web o APP mòbil, identificant-se amb les seves dades d'usuari.
- El titular podrà posar fi a la seva participació en el programa de fidelització en qualsevol moment, notificant-lo per escrit a OCINE via correu electrònic a info@ocine.es o per correu postal: Trav. De la Creu, 35, 3r, 17002 Girona. Una vegada cancel·lada la seva targeta OCINE Fidelity, les seves dades seran eliminades immediatament.
2. Obtenció, caducitat i acumulació de punts de la tarjeta Fidelity d’OCINE
- Els titulars de la targeta OCINE Fidelity podran acumular punts en la compra de les entrades (fins a un màxim de 5 entrades per usuari al dia) i també en els consumibles del bar. No s'acumularan punts en les invitacions de qualsevol tipus, entenent com a invitació aquelles que suposin l'emissió d'una entrada sense cost per l'espectador. Sí que sumaran punts, per contra, els sobrecostos derivats de suplements, sempre que no estiguin inclosos en la invitació. OCINE es reserva el dret a no oferir punts en les compres d'entrades que es beneficien de descomptes i avantatges sobre la base de promocions especials on les condicions així ho especifiquin.b. Se obtendrá 1 punto por cada euro consumido.
- Els titulars de la targeta OCINE Fidelity podran consultar el saldo i moviments en la seva àrea personal a través de la web o APP mòbil. També es podrà realitzar la consulta in situ al cinema.
- OCINE es reserva el dret a variar els barems de l'obtenció de punts, sense prèvia informació, però amb l'obligació d'informar a tots els clients OCINE Fidelity les comunicacions digitals dels quals li estiguin autoritzades de les noves condicions en un termini màxim d'una setmana.
- OCINE es reserva el dret a bloquejar la otorgación de punts, forçar la seva caducitat o bloquejar la targeta en cas de detectar un ús fraudulent de la OCINE Fidelity per part del client.
- Els punts tenen una caducitat de 180 dies des de la data d'obtenció de cada punt. Els punts no redimits abans de 180 dies caducaran i es perdran.
3. Ús dels punts de la tarjeta Fidelity d’OCINE
- Els clients OCINE Fidelity poden canviar els punts obtinguts, si es compleixen les presents bases. El canvi de punts implica, en tot cas, la disminució de punts corresponents al titular de la targeta en la mateixa quantitat que els punts utilitzats en el canvi.
- El premi haurà de ser sol·licitat pel client al cinema. No és possible la redempció de punts de manera en línia ni a través de l'APP mòbil.
- Les entrades que s'aconsegueixen com a premi a través de la redempció de punts no inclouen suplements (Dolby ATMOS, 3D, PREMIUM, 4D E-Motion, Screen-X, ICE Theaters, KIDS, VIP, etc.). Els esdeveniments i projeccions especials tampoc estan inclosos.
- Els punts no poden utilitzar-se el mateix dia que es realitza la compra amb la qual s'arriba al mínim de punts per a reclamar un premi, sinó que s'haurà de reclamar en la pròxima compra.
- El canvi de punts pot realitzar-se al cinema, quan siguin entrades de cinema, i en el bar del cinema quan siguin productes consumibles. Si el cinema no disposa en el moment del producte a intercanviar, es lliurarà al client un producte equivalent o superior.
- Als productes de bar com a crispetes dolces o altres productes no detallats en la taula de punts, se'ls aplicarà el recàrrec habitual de cada cinema.
- Els punts obtinguts mai podran ser intercanviats per diners en efectiu.
- La redempció dels punts serà per antiguitat, per la qual cosa els punts no utilitzats abans de 180 dies des de la seva obtenció, caducaran.
4. Aspectes generals de la promoció Ocine Fidelity d’OCINE
- OCINE es reserva el dret a cancel·lar el programa, modificar les seves regles i els premis en qualsevol moment, sempre que l'avís d'aquest canvi es realitzi abans de la seva aplicació o entrada en vigor, a través dels seus canals digitals habituals (correu electrònic, web i APP mòbil, principalment).
- En cas de cancel·lació del programa, els participants disposaran d'un període determinat des de l'anul·lació de la targeta per a utilitzar els punts aconseguits. Passat aquest termini, els punts es consideraran cancel·lats.
- OCINE no es fa responsable de la impossibilitat de desenvolupar el programa per causes de força major o imposicions legals.
- Les dades de caràcter personal dels participants seran tractats pel Grup OCINE* en qualitat de responsable del tractament, amb la finalitat d'oferir els serveis sol·licitats per cada participant descrits de manera general en el present document. La base legal que legitima el tractament és el desenvolupament d'una prestació de serveis al seu favor. Les dades no es comunicaran a altres persones ni entitats. El participant podrà exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició al tractament, portabilitat i limitació dirigint-se en qualsevol moment a OCINE. Més informació sobre la política de protecció de dades de OCINE pot consultar-se per mitjà d'aquest enllaç.